Pasta twarożkowa z rzodkiewką i cebulą

Zapraszam na śniadanie wg Jolanty KG :)) tą pastę również znalazłam w Jej przepisach i bardzo się z tego cieszę, bo jest świetną propozycją na syte i smaczne śniadanie :) właściwie rzadko robiłam pasty z użyciem twarożku, bo kiedyś za nim nie przepadałam. Jak polubiłam jadłam rzadko, a w podobnej formie zazwyczaj kupowane. Ta je bije na głowę :) przygotowałam sobie pierwszy raz wieczorem, żeby rano tylko spałaszować :) ale gapa dałam całą cebulę i to dość ostrą, więc zdominowała mi smak. Przez to już nie dodałam szczypiorku a koperek. Dziś mam już prawidłowe proporcje cebuli :) i jest pysznie :)
Autorce bardzo dziękuję za zgodę na udostępnienie przepisu na blogu :) przepis TU.

 
Składniki:
 
1 kostka białego sera (200g)
1/2 kostki masła (100g)
1 pęczek rzodkiewki
1/2 pęczka koperku lub szczypiorku
1/2 cebuli
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

Ser rozdrabniamy widelcem, dodajemy masło (najlepiej wyjąć je trochę wcześniej z lodówki) i mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Cebulę, rzodkiew, szczypiorek kroimy drobno w kostkę i dokładamy do serka, przyprawiamy i całość dokładnie mieszamy.
Gotowa na kanapki :)

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. O tak, pysznie z rana z takim twarożkiem :)

      Usuń
  2. O jak dawno takiej nie jadłam, nigdy nie pomyślałam o dodaniu masła, dzięu niemu pasta pewnie jest bardzo kremowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodanie masła sprawia, że pasta świetnie trzyma się na chlebie :) Polecam takie smaczne małe co nie co :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każdy pozostawiony komentarz :)
Spodobał Ci się wpis? Udostępnij go! :) niech inni również zobaczą :)

Przygotowałeś potrawę wg mojego przepisu? Prześlij zdjęcie na adres e-mail: kolorowyprzepisownik@gmail.com, a ja umieszczę je na blogu :)

Instagram